راهنماهای برتر جملات انگیزشی

Wiki Article

حقّ فرزند بر پدر ، آن است که نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربیت کند و قرآن به او بیاموزد.

باورم نمیشه توی پلی لیست آهنگ های انگیزشی ، اهنگ های شایع مخصوصا اهنگ ” از اول ” نیست !

متن شب بخیر صمیمی؛ زیباترین جملات کوتاه شب بخیر صمیمی و دوستانه

آنچه در این مرحله به عهده شماست این است که به بیماران کمک کنید تا موقعیت های پرخطر و عوامل استرس زایی است که خطر عود را بالا می برند را بشناسد، لیست کنید و یاد آوری کنید که از موقعیت های برانگیزاننده عود دوری کنند.

در این مرحله فرد بالاخره تصمیم می گیرد که رفتار مشکل آفرین را کنار بگذارد و حتی ممکن است زمانی را هم برای خود پیش بینی کند و به خود بگوید «تصمیم گرفتم که تا دو یا حداکثر شش روزبعد کلیک کنید رفتار مشکل آفرین را کنار بگذارم».

چیزی که لازم داری نه بابای پولداره، نه خارج از ایران بودنه، نه آقازاده و حزب‌اللهی بودنه، اینجا نه شانسه، فقط شجاعت شروع کردنه!

شما روزانه با صد ها عامل که باعث پایین آوردن انگیزه شما میشود سر و کار دارید… طبیعیه که هر روز باید روی انگیزه روزانه خودتون کار کنید

درمانگران نه تنها از مخالفت، بلکه باید از نصیحت کردن، هشدار و تهدید، انتقاد، عیبجویی، سرزنش، قضاوت، استفاده ی بی اندازه از سؤالات بسته، سخنرانی و تفسیر هم دوری کند.

آلبرت شوایتزر: موفقیت کلید شادی نیست بلکه شادی کلید موفقیت است، بنابراین اگر عاشق کاری باشید که انجام می‌دهید موفق خواهید بود.

ﺣﯿﻒ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻫﻢ، ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﻮﺩﯼ!

دلیل شماره یک عدم موفقیت مردم در زندگی گوش دادن به حرف دوستان، خانواده و همسایگان است.

اگر اخباری که دنبال می‌کنید می‌توانستند به شما در پیشرفتتان کمک کنند، روزنامه‌نگاران بالاترین لینک منبع درآمد را در دنیا کسب می‌کردند. در صورتیکه اصلا این‌طور نیست.

آرتور اَش (بازیکنِ سیاه‌پوست تنیس که برای نخستین بار اینجا قهرمانی انفرادی آمریکا و انگلیس را به دست آورد).

می‌دونی فرمول واقعی موفقیت چیه؟ یک درصد شانس، یک درصد استعداد و ۹۸ درصد هرگز تسلیم نشدن!

Report this wiki page